کاوشگران صنعت پارس آرین صفحه نمایش جدیدAUO با کمترین حاشیه در دنیا | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

صفحه نمایش جدیدAUO با کمترین حاشیه در دنیا

AU Optronics یک صفحه نمایش ۴.۴۶ اینچی جدید مخصوص تلفن های همراه معرفی نمود که ادعا شده دارای باریک ترین حاشیه در دنیاست. این صفحه نمایش با استفاده از تکنولوژی منحصربه فردی که دارد اجازه می دهد تا دستگاههایی با حاشیه فوق العاده باریک ساخته شود، همچنین در آنها از تکنولوژی LTPS یا low-temperature poly-silicon استفاده میشود. این تکنولوژی ها اجازه می دهد تا صفحه نمایش تنها ۱ میلیمتر حاشیه داشته باشد.

این صفحه نمایش ۴.۴۶ اینچی دارای رزولوشن ۷۲۰p می باشد ضمن اینکه AUO با استفاده از دیگر تکنولوژی های صفحه نمایش مانند AMOLED, IGZO و AHVA محصولاتی را عرضه خواهد کرد. AHVA یا Advanced Hyper-Viewing Angle همان تکنولوژی زاویه دید بیش از حد پیشرفته می باشد.

امروزه AUO قادر به توسعه پنل های AHVA از سایز ۳ تا ۱۵.۶ اینچی است. این صفحه نمایش در دستگاه هایی مانند اسمارت فون ها، دوربین های دیجیتال، ایبوک ریدر، تبلت ها و الترابوک ها مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه نمایش ۴.۹۷ اینچی فول اچ دی AHVA Mobile Display AUO هم اکنون در حال تولید انبوه می باشد.

این صفحه نمایش دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به همراه چگالی پیکسلی ۴۴۳ppi است. AUO همچنین دارای صفحه نمایش ۴.۶۵ اینچی آمولد می باشد که چگالی پیکسلی آن ۳۱۷ ppi است. صفحه نمایش دیگر آن یک پنل ۱۰ اینچی با هدف استفاده در تبلت هاست که از تکنولوژی IGZO در آن بهره می برد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن خیره کننده ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می باشد ضمن اینکه مصرف بسیار پایین انرژی نیز دارد.