کاوشگران صنعت پارس آرین سیستم عامل چینی ،ویندوز و اندروید را هدف گرفته است | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

سیستم عامل چینی ،ویندوز و اندروید را هدف گرفته است

6نگرانی در باره برنامه های مخفی  ایالات متحده امریکا  در باره شنود اطلاعات به توسعه ساخت یک  سیستم عامل محلی در چین دامن زده است سیستم عامل جدیدی  که نوید از  امنیت بالا مانند اندروید و ویندوزفون می‌‌دهد.

 این سیستم عامل که COS نام دارد بر پایه سیستم عامل لینوکس که جزو سیستم عامل های محبوب  چین محسوب می‌شود، آخرین  و جدیدترین سیستم عاملی است که چینی‌ها تولید کرده‌اند و این درحالی است که  ویندوزفون  و اندروید در اغلب تلفن‌های همراه هوشمند و کامپیوتر های این کشور یافت میشد و سازندگان این محصول از مردم درخواست کرده‌اند تا به آنها کمک کنند تا بازار محصولات امریکایی در چین را با کمک این سیستم عامل و شکستن نفوذ آمریکا بر این بازار از آن خود کند و می توان گفت که این سیستم عامل چینی ،ویندوز و اندروید را هدف گرفته است.

کمپانی شانگهای لیانتون در وب سایت خود این‌چنین اعلام کرده است: «این سیستم عامل برای این بوجود امده تا به مسئله امنیت ملی تبدیل شود. »این کمپانی در حال توسعه دادن سیستم عاملی است که بر روی کامپیوتر های شخصی،تلفن‌های همراه هوشمند،تبلت‌ها و تلویزیون‌ها نصب شود.اما برای این که این سیستم عامل به صورت حقیقی تولید و طراحی شود کمی زمان لازم است.روز جمعه ،سخنگوی لیانتون اذعان داشت که این کمپانی سعی دارد این سیستم عامل را به سیستم عامل اصلی برای بیشتر دستگاه‌ها تبدیل کند وی همچنین در ادامه نیز افزود که کمپانی هنوز در حال مذاکره با تولیدکنندگان  موبایل  و کامپیوتر‌است .

اطلاعات کمی درباره این سیستم عامل وجود دارد که در این میان می‌توان به مواردی همچون این ‌که  این سیستم عامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند و قادر است یکصدهزار برنامه را مدیریت کند اشاره نمود. شایان ذکر است که کمپانی لینتون که در سال 2012  و با حمایت اکادمی علوم چین  تاسیس شده است.