کاوشگران صنعت پارس آرین ۵ ابزار jQuery برای ساخت منو های حرفه ای | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

۵ ابزار jQuery برای ساخت منو های حرفه ای

1321380802_kmenuedit

ناوبری یک جنبه مهم از هر وب سایت است. بسیاری از وب سایت های بزرگ دنیا برای راحتی کار کاربران و سهولت در پیدا کردن صفحات مورد نظر از منوهای پیشرفته ای استفاده می کنند که در عین سادگی و گرفتن کمترین فضای ممکن بیشترین قدرت مانور را به کاربران سایت هدیه می دهند . اکثر […]

ناوبری یک جنبه مهم از هر وب سایت است. بسیاری از وب سایت های بزرگ دنیا برای راحتی کار کاربران و سهولت در پیدا کردن صفحات مورد نظر از منوهای پیشرفته ای استفاده می کنند که در عین سادگی و گرفتن کمترین فضای ممکن بیشترین قدرت مانور را به کاربران سایت هدیه می دهند . اکثر تکنولوژی های استفاده شده در منو های حرفه ای امروزی ( وب ۲ ) مربوط به javascript می باشد و روش های دیگر تقریبا منسوخ شده اند در ادامه به معرفی ۱۰ تا از بهترین ابزار موجود تحت فریم ورک قدرتمند جاوا اسکریپت یعنی jQuery برای ساخت منوهای حرفه ای خواهیم پرداخت.

Superfish

superfish-jquery-drop-down-multi-level-menu-navigation

superfish اسکریپتی قدرمند جهت ایجاد منوهای کشویی با سازگاری بالا در اکثر مرورگر های اینترنتی است البته نسخه موجود در وب سایت رسمی این اسکریپت به صورت LTR می باشد و برای استفاده در سایت های فارسی زبان مناسب نمی باشد. شما می توانید نسخه RTL این اسکریپت را از اینجا دریافت نمایید.

CSS3 Mega Drop Down Menu

css3-mega-drop-down-menu-preview

اسکریپتی بسیار قدرتمند با بهرمندی از CSS 3 جهت ساخت منوهای بزرگ با قابلت جاسازی ابزار مختلف در قسمت منو برای مثال جاسازی فرم تماس و یا استفاده از تصاویر و دیگر عناصر در منو. البته این اسکریپت به صورت پولی می باشد که شما می توانید رایگان از اینجا دانلود نمایید.

Drop Menu

drop-menu-interactive

اسکریپتی کم حجم اما با قدرت بالا در ساخت منوهای کشویی

می توانید Drop Menu را از اینجا دریافت نمایید.

Smooth Navigational Menu

smooth-drop-down-multi-level-menu-navigation

با استفاده از این اسکریپت می توانید منو های چند مرحله ای به صورت افقی و عمودی در سایت خود پیاده سازی نمایید.

jQuery Horizontal Drop-Down Menu

jQuery Horizontal Drop-Down Menu

با استفاده از این اسکریپت می توانید منوی چند مرحله ای به سبک عکس بالا ایجاد نماید البته این اسکریپت به صورت پولی می باشد که شما می توانید آن را از اینجا به صورت رایگان دانلود نمایید.