کاوشگران صنعت پارس آرین دوران جدید گوگل : تغییراتی در نتایج جستجو | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

دوران جدید گوگل : تغییراتی در نتایج جستجو

 

google-changes-in-2013-searches-news-and-pictures-by

تغییراتی در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل در حال رخ دادن است و این همان چیزی است که کمیسیون تجارت فدرال امریکا اخیراً پرونده ای را درباره اش مختومه اعلام کرد. این تغییرات مربوط به عمل کردن به وعده ای است که لری پیج و سرگی برین از اولین روز تأسیس گوگل، قولش را داده بودند. یعنی اینکه گوگل سازمان دهنده اطلاعات مربوط به دنیای ما باشد و آنها را به صورت جهانی در دسترس قرار دهد. کلید واژه های این بحث عبارت هستند از “سازمان دهی کردن” و “در دسترس قرار دادن” اطلاعات. اطلاعاتی که هرگز متعلق به گوگل نبوده اند.

تا چندی پیش جدال بر سر این بود که شما را زودتر از گوگل بیرون کنند. مریسا میر (مدیر عامل کنونی یاهو و مدیر اسبق در گوگل) در سال 2007 گفت: «هدف گوگل این است که مردم بتوانند به سرعت چیزی را که می خواهند بیابند و از صفحه جستجو راهی آن شوند.» ولی این تغییر کرده. می خواهید اسمش را بگذارید سازماندهی بهتر، دسترسی سریع تر یا قابل اتکا بودن، به هر حال لایه میانی نتایج جستجو مدام به شما نزدیک تر و نزدیک شده اند. چیزی که پیش تر هرگز برای جستجوی اینترنتی اتفاق نیفتاده بود.