کاوشگران صنعت پارس آرین بررسی عینک هوشمند Vuzix M100 | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

بررسی عینک هوشمند Vuzix M100

vuzix-smart-glasses-new-news-and-pictures-by-www.kspgroup.irVuzix، از سازندگان ابزارهای پوشیدنی تعاملی، امروز رقیب بالقوه پروژه گوگل گلاس در سال ۲۰۱۳ را معرفی کرد. جالب اینجا است که گجت واقعیت افزوده این شرکت با سیستم عامل اندروید کار خواهد کرد.

عینک هوشمند M100 محصول ویژه این کمپانی برای شرکت در CES 2013 است و امیدوار است پشتیبانی از نمایش اطلاعات جلوی چشم کاربر را برای تمام اپلیکیشن های موبایل به ارمغان آورد. قرار است این عینک هوشمند از اواسط ۲۰۱۳ وارد بازار شود. این عینک از سیستم عامل بستنی حصیری اندروید بهره برده و دارای نمایشگر ۴ اینچی WQVGA با نسبت تصویر 16:9 است.

استفاده از آن همانند تماشای یک نمایشگر ۱۴ اینچی از فاصله مناسب است. پردازنده آن یک OMAP4430 یک گیگاهرتزی است و یک گیگابایت رم در کنار ۴ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کنند.

این عینک یک چشمی مدرن و پیشرفته همچنین از قابلیت عکس برداری و فیلمبرداری با کیفیت 720p اچ دی بهره مند است. البته می توانید فیلم و عکس های مختلف را بر روی نمایشگر آن به تماشا بنشینید. درست است که M100 در ابتدا قرار است با اندروید 4.0 عرضه شود، اما Vuzix در این محصول به دنبال پشتیبانی از iOS هم هست. احتمالا در دسامبر ۲۰۱۲، کیت ویژه توسعه دهندگان با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

از قابلیت های این عینک هوشمند می توان به تماس تلفنی، عکاسی، جستجوی وب، ارسال اس ام اس و همچنین امکان استفاده از سرویس هایی چون گوگل مپز اشاره کرد. همچنین سنسور تشخیص حرکات سر سه جهته آن به همراه ژیروسکوپ، GPS و قطب نمای دیجیتال امکان ارائه امکانات نرم افزاری فراوانی را برای توسعه دهندگان فراهم می آورند. بخشی از این عینک هم در گوش قرار گرفته و میکروفون آن مجهز به قابلیت حذف نویز است تا مکالمات و دستورات صوتی به خوبی قابل دریافت باشند.البته در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد و از نارنجی نیز بابت این اطلاعات متشکریم.

برچسب ها