کاوشگران صنعت پارس آرین 4 روش چگونه به در صفحه اول گوگل | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

4 روش چگونه به در صفحه اول گوگل

بدانند که چگونه به در صفحه اول گوگل ممکن است مانند یک کار پیچیده و طاقت فرسا احساس می کنم. گوگل ابزار و الگوریتم هایی که طور منظم به روز برای تعیین جهت که وب سایت ها در نتایج جستجو نمایش داده بسیاری از استفاده می کند.زیر برخی از مراحل ساده را ممکن می سازد برای ایجاد یک وب سایت است که می آید تا در بالا در نتایج جستجو رتبه بندی گوگل. با مرحله 1 زیر به یاد بگیرند که چگونه آغاز شده …

یر محتوای شما
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل مرحله 1
ایجاد محتوای با کیفیت. بهترین چیزی که شما می توانید انجام دهید برای افزایش رتبه بندی شما با Google است که برای اجرای یک وب سایت با کیفیت. استخدام یک طراح حرفه ای برای ایجاد صفحه خود را اگر شما می توانید (و اگر شما نمی توانید، لازم است تا حداقل جلوگیری از داشتن آن نگاه مانند آن در سال 1995 ساخته شده بود). شما همچنین می خواهید به تمرکز بر روی کیفیت از متن. گوگل دوست دارد برای دیدن تعداد زیادی از متن را با گرامر و املای صحیح. همچنین باید دقیقا همان چیزی که مردم به دنبال برای زمانی که آنها در پیش نمایش از سایت خود را بخوانید: اگر شما را طعمه و تغییر آنها و یا در غیر این صورت بلافاصله ترک و برای چیز دیگری، رتبه بندی خود را لنگر انداخت خواهد شد نگاه کنید.

تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل مرحله 2
2
ایجاد محتوای اصلی. شما می شود برای تکثیر مطالب خود را بیش از صفحات مختلف سایت خود را لنگر انداخت و شما همچنین می خواهید برای سرقت محتوای شخص دیگری متصل شود. این یک ماده گرفتن توسط یک فرد گرفتار، رباتها گوگل انجام تمام بلند کردن اجسام سنگین. کافیست فقط بر روی ایجاد محتوای با کیفیت که همه خود را تمرکز می کنند.
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل مرحله 3
3
ترکیب تصاویر مناسب است. گوگل همچنین برای عکس ها و تصاویر به نظر می رسد (کیفیت تصویر نیز خواهد شد، نقش بازی!). یافتن و ایجاد تصاویر که مطابقت متن خود را و اضافه کردن به تجربه. هنوز تصاویر سرقت نیست هر چند! این می تواند به رتبه بندی شما صدمه دیده است. استفاده از خلاقیت های مشترک تصاویر و یا خود را!
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل گام 4
4
استفاده از کلمات کلیدی استفاده از گوگل آنالیز برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای کسب و کار شما (این فرآیند در بخش “با استفاده از گوگل” در زیر توضیح داده). سپس، با استفاده آن کلمات کلیدی در متن خود را. هنوز متن با کلمه کلیدی بیش از حد است. گوگل متوجه خواهد شد و حوض شما. اما شما باید آن حداقل چند بار استفاده کنید.

روش
2
تغییر کد شما
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل مرحله 5
1
یک نام دامنه خوب را انتخاب نمایید. اگر شما می توانید آن را به کار میگیرند، کلمه کلیدی اصلی خود را به نام دامنه خود را به عنوان اولین کلمه در دامنه. به عنوان مثال، اگر شما یک کارخانه شراب سازی هستید، ساقه برای یک نام دامنه مانند “winerybythesea.com”. برای افزایش رتبه بندی، شما همچنین می توانید یک TLD کشور (دامنه سطح بالا، مانند com) اگر شما یک کسب و کار محلی استفاده کنید. شما می شود برای جستجو در منطقه خود را پاداش، اما انجام این کار خواهد جستجوهای خود را در خارج از کشور خود را صدمه دیده است. البته این مهم نیست که اگر کسب و کار شما محلی است. حداقل، اجتناب از تعویض کلمات با اعداد (و دیگر 90s در ترفندهای) و جلوگیری از استفاده از یک زیر دامنه.
این امر به زیرصفحه است. استفاده از URL های توصیفی و معتبر برای هر صفحه از وب سایت. به نام صفحاتی که موتورهای جستجو و کاربران آنچه را که آنها به جای استفاده از نام عمومی مانند “page1” بگویید. در عوض، چیزی شبیه به “winerybythesea.com/weddings”، برای اجاره عروسی خود را و صفحه پذیرایی.
کلمات کلیدی در دامنه های فرعی نیز به نفع خود کار می کنند. بنابراین برای مثال، اگر شما یک بخش از سایت شما است که برای عمده فروشی، با استفاده از یک آدرس مانند “wholesale.winerybythesea.com”.
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل مرحله 6
2
استفاده از توصیف. کد وب سایت شما اجازه می دهد تا شما را به اضافه کردن توضیحات نامرئی برای عکس ها و صفحات. با استفاده از این، و سعی کنید به تناسب حداقل یک کلمه کلیدی به متن. داشتن یک در تمام رتبه بندی شما کمک خواهد کرد. اگر شما نمی دانید که چگونه به کار کد HTML غیر خود را به انجام این کار، از طراح وب سایت خود را به شما کمک کند.
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل مرحله 7
3
استفاده از هدر. هدر بخش دیگری از کد وب سایت که در آن شما می توانید متن اضافه کنید. با استفاده از این، و سعی کنید به تناسب حداقل یک کلمه کلیدی به متن. داشتن یک در تمام رتبه بندی شما کمک خواهد کرد. اگر شما نمی دانید که چگونه به کار کد HTML غیر خود را به انجام این کار، از طراح وب سایت خود را به شما کمک کند.

روش
3
پیوستن به جامعه
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل مرحله 8
1
کار برای ایجاد لینک دهنده با کیفیت. لینک دهنده هستند که وب سایت دیگر، ترجیحا یک می شود که بازدید بیشتر از مال شما، لینک به صفحه خود را. یافتن وب سایت هایی که در همان سبک به عنوان مال شما هستند و ببینید که اگر آنها می خواهم به انجام برخی از ارتقاء متقابل باشد. همچنین می توانید وبلاگ مربوطه تماس بگیرید و بپرسید در مورد ارسال مهمان، به شما فرصت دیگری برای پیوند به سایت شما.
به یاد داشته باشید، شما می خواهید این لینک دهنده به کیفیت. گوگل می تواند به تفاوت. هرزنامه بخش نظر در تلاش برای ساخت لینک دهنده برای خودتان. شما می توانید برای این رفتار لنگر انداخت.
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل مرحله 9
2
مطلع در قطار رسانه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی مانند و سهام بیش از همیشه این روزها با Google خصوص در مورد افراد که در حال حاضر مربوط می شود پاداش،. این به این معنی است که شما باید حساب رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و سعی کنید برای ایجاد یک پایگاه از پیروان که صفحات خود را دوست دارید و به اشتراک گذاری آنها را با دوستان. به یاد داشته باشید: ترفند این است که نمی شود اسپم!
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل مرحله 10
3
در جامعه آنلاین فعال باشد. به روز رسانی وب سایت خود را به طور منظم. گوگل پاداش سایت های که تعمیر و نگهداری منظم و به روز رسانی را مشاهده کنید. این به این معنی که اگر شما شده است را نادیده ام وب سایت خود از سال 2005، شما دچار مشکل هستید. یافتن راه های کوچک برای به روز رسانی: قیمت گذاری جدید، پست ها در هر چند ماه، عکس های از حوادث، و غیره

روش
4
با استفاده از گوگل
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل مرحله 11
1
یادگیری به استفاده از کلمات کلیدی. کلمات کلیدی قدرتمند ترین ابزار گوگل برای صاحبان وب سایت است. این یک ابزار پیدا شده است در داخل وب سایت حستبلیغ گوگل است. به صورت رایگان، شما مجاز به جستجو و پیدا کردن آنچه مردم به دنبال برای بیشتر. برای مثال، برای کارخانه شراب سازی خود، جستجوی مدت کارخانه شراب سازی (استفاده از هر گونه فیلتر شما فکر می کنم ماده) است. بر روی زبانه ایده های کلمه کلیدی را کلیک کنید و آن را به شما خواهد گفت که چگونه اغلب مردم در جستجوی مدت خود را، چه رقابت است، و برخی از گزینه های هستند که همچنین اغلب جستجو نشان می دهد. برای کلمات کلیدی محبوب ترین که مربوط به شما هستند و استفاده از آنها را نگاه کنید!
تصویر دریافت عنوان در صفحه اول گوگل گام 12
2
یادگیری به استفاده از موضوعات داغ. گوگل ترند به شما می گوید به طور خاص چگونه تغییرات در یک موضوع در طول زمان. جستجو مدت خود را و در نمودار نگاه برای ماه زمانی که شما می توانید به اوج انتظار می رود. صاحبان وب سایت های هوشمند قادر به حدس زدن چرا افزایش وجود دارد و پیدا کردن راهی برای رفع این نیاز و تنظیم خود را جدا خواهد بود.