کاوشگران صنعت پارس آرین گوشی های انعطاف پذیر با صفحه نمایش هولوگرافیک سه بعدی در راه هستند | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

گوشی های انعطاف پذیر با صفحه نمایش هولوگرافیک سه بعدی در راه هستند

sci-fi-tech-arrives-with-this-flexible-phone-with-3d-holographic-screenفیلم های علمی تخیلی و حرفه ای های تکنولوژی هوشمند در آزمایشگاههای علمی، وعده آینده ملمو از تکنولوژی انعطاف پذیر و هولوگرافیک را به ما داده اند. آخرین تکنولوژی محققان دانشگاه Queen با عنوان اولین گوشی هوشمند هولوگرافیک انعطاف پذیر هم بیانگر این موضوع است.

این گوشی انعطاف پذیر HoloFlex نامیده شده و زمانی که خم می شود، صفحه نمایش فول اچ دی ( 1080*1920) آن قادر به نمایش یک تصویر سه بعدی بدون نیاز به عینک است. سنسور داخلی آن به کاربران اجازه می دهد اشیا را در محور z دستکاری کنند و یک ورودی عمیق سه بعدی اضافه کنند.

HoloFlex یک راه کاملا جدید برای برقراری ارتباط با گوشی های هوشمند ارائه می دهد و امکان تعامل با ویدئو و تصویرهای سه بعدی بدون عینک را برای کاربر فراهم می آورد.

کاربردهای زیادی برای این تکنولوژی هولوگرافیک قابل خم وجود دارد. در ویدئو زیر می بینید که کاربر قادر به دستکاری دسته و تغییر جهت قوری در یک مدل سه بعدی از قوری است. موارد استفاده دیگر این تکنولوژی عبارت از خم کردن صفحه نمایش برای کنترل بازی Angry Birds و استفاده از دوربین عمیق گوشی برای شروع یک ویدئو کنفرانس هولوگرافیک هستند.

این گوشی دارای ویژگی هایی از جمله پردازنده Qualcomm Snapdragon 810 با قدرت 1.5 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم می باشد.

HoloFlex هنوز یک نمونه اولیه است، اما با این حال وعده آن نشان داده شده و در آینده می توانیم شاهد کاربردهای وسیع آن باشیم.