کاوشگران صنعت پارس آرین پر استفاده ترین اپلیکیشن اندروید در سه ماهه پایانی ۲۰۱۵ کلین مستر بوده است | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

پر استفاده ترین اپلیکیشن اندروید در سه ماهه پایانی ۲۰۱۵ کلین مستر بوده است

پر استفاده ترین اپلیکیشن اندروید در سه ماهه پایانی ۲۰۱۵ کلین مستر بوده است

احتمالا شما هم با دانستن این موضوع که Clean Master، پر استفاده ترین اپلیکیشن اندروید در سه ماهه پایانی سال 2015 بوده، غافلگیر شده اید. اپلیکیشن مدیریت حافظه استودیوی چیتا موبایل، یکی از کارآمدترین اپلیکیشن های پلتفرم اندروید برای پاکسازی کش و حذف فایل های اضافی حافظه محسوب می شود و می تواند نقش بسزایی در کاهش مصرف باتری گجت هایی که روی آنها نصب شده داشته باشد.

اپ مورد بحث با آنالیز گجت شما، اپلیکیشن هایی که باتری زیادی مصرف می کنند را شناسایی کرده و آنها را به حالت خواب موقت می برد و ضمنا با آزادسازی فضای رم، می تواند سرعت دستگاه را افزایش دهد. قابلیت دیگر این اپ CPU Cooler هم مانع اجرای اپ هایی می شود که می توانند پردازنده گجت شما را درگیر خود کرده و حرارت آن را بالا ببرند.

با این قابلیت های کاربردی و در نظر گرفتن رایگان بودن اپ، چندان تعجب آور نیست که کلین مستر پر استفاده ترین اپ اندروید در ماه های پایانی سال گذشته میلادی بوده. بنابر گزارش وبسایت دراو بریج، ارسال بیش از یک تریلیون درخواست تبلیغات درون برنامه ای به کلین مستر، معیاری بوده تا آن را پر استفاده ترین اپ اندروید در سه ماهه پایانی سال 2015 بدانیم.

دراو بریج به غیر از اندروید، آمار مربوط به پر استفاده ترین اپلیکیشن های iOS را نیز منتشر کرده که در ماه اکتبر اپلیکیشن تانگو، ماه نوامبر iFunny و در ماه دسامبر بازی Words With Friends را در صدر جدول مشاهده می کنیم.

در ادامه می توانید فهرست کامل پر استفاده ترین اپلیکیشن های iOS و اندروید که توسط وبسایت دراو بریج تهیه شده را ببینید:

Clean-Master-was-the-most-widely-used-Android-app-in-the-fourth-quarter

Words-With-Friends-i-Funny-and-Tango-were-the-most-popular-iOS-apps-in-December-November-and-October-respectively